Пітер Пауль Рубенс. Життя художника

Пітер Пауль Рубенс. Нідерландський живописець. Належить до числа перших основоположників мистецтва барокко. Народився митець в Німеччині в 1577 році в сім’ї юриста. Однак незабаром батько помре і родина переїде в Антверпен. Тут на скромні гроші матері вони живуть скромним життям. Рубенс відноситься не невеликого числа художників у яких було щасливе особисте життя. Він одружується на Ізабеллі Брант за взаємним великим коханням. Вони живуть душа в душу. І в цьому шлюбі в них народжується троє дітей. Щоправда, щастя обірвалось коли кохана Ізабелла померла.

Рубенс успішний художник відкриває свою школу яка мала великий успіх. Про нього пишуть біографію та вражені його талантом. У його школі навчались не лише художники, але й скульптори та гравери. Рубенс тяжко переживав смерть дружини. На деякий час він навіть покинув малювання. Однак в 1630 році одружився вдруге на далекій родичці своєї дружини Олені Фоурмен. У цьому шлюбі народилось ще п’ятеро дітей Рубенса.Художник помер 30 травня 1640 року. Його похоронили з великими почестями. В знак його величі перед гробом несли золоту корону.

Творчість Пітера Рубенса багато розповідає про його життя з сім’єю. Він написав свій портрет разом з другою дружиною Оленою Фоурмен та їх сином. Пізніше портрет Олени з двома дітьми. Також присутні портрети його першої дружини Ізабелли. Автопортрет з Ізабеллою Брант. Він виглядає як люблячий батько сімейства. Присутні в його роботах сюжети античної міфології. “Голова медузи Горгони” картина розповідає про момент коли Персей вже відрубав голову. Митець хотів показати що навіть коли голова Медузи вже відрубана це чудовисько все одно ще може перетворити кого завгодно на камінь. На обличчі та очах Горгони застиг божевільний жах біль.

Картина “Три грації”. Рубенс зображав людське тіло таким яким воно є. він вважав його даром Божим а відповідно воно було досконалим. Канони тогочасної моди уявлення про красу дуже відрізняються від наших. Та навіть якщо взяти Данаю Рембрандта чи Тиціана. Хіба вони вписуються в наші модельні 90 – 60 – 90. Ні. В цьому якраз і вся суть. Не тонкі форми роблять цих жінок витонченими богинями. А сама любов робить цих жінок богинями. Любов чоловіків і їх самих.